مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اسفند 1394 ساعت 09:502016-03-07اجتماعي

سیاست سازمان محیط زیست در برابر "شهرک زیتون"


مدیرکل دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه سیاست کلی سازمان اجرای برنامه طرح مدیریت منطقه جاجرود است، از تشکیل جلسه ای به منظور پیگیری و حل و فصل بحث "شهرک زیتون" خبر داد.

- حمید گشتاسب میگونی در گفت وگو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد بحث شهرک زیتون واقع در پارک ملی سرخه حصار و تعیین تکلیف ساکنان این شهرک گفت: سیاست کلی در مدیریت مناطق حفاظت شده این است که طبق ضوابط و قانون باید از هرگونه تجاوز و تعرض به این مناطق جلوگیری شود و برنامه های حفاظت از مناطق مطابق با طرح های مدیریت پیش رود.

وی با بیان اینکه منطقه حفاظت شده جاجرود منطقه ای است که دو پارک ملی خجیر و سرخه حصار در آن قرار دارد، اظهار کرد: این پارک ها جزو اولین پارک های ملی هستند که طرح مدیریت و برنامه اجرایی آنها تهیه شده است، بنابراین اگر خلاف برنامه های مدیریت مناطق، برنامه دیگری در منطقه اجرا شود سازمان محیط زیست باید جلوی آن بایستد.

سازمان محیط زیست با هر اقدام خارج از طرح مدیریتی مناطق مقابله خواهد کرد مدیرکل دفتر زیستگاه ها و امور مناطق افزود: سازمان محیط زیست به استناد مفاد طرح مدیریت با هر نوع اقدام خارج از برنامه مدیریت از جمله شهرک سازی، راهسازی، انتقال خط و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست سازمان محیط زیست در برابر "شهرک زیتون"

سیاست سازمان محیط زیست در برابر "شهرک زیتون"